Přeskočit na hlavní obsah

BOSCH FRESH FESTIVAL | Koupaliště Riviéra


Ahoj všem!

O víkendu jsem se zúčastnila na koupališti Riviéra food festu Bosch Fresh Festival pod záštitou firmy Bosch, Prima fresh a jihomoravského kraje.

Pro ty co neví, kde se koupaliště Riviéra nachází, tak kousek za BVV Výstavištěm v Brně. Na mendlově náměstí jsme instinktivně šli k davu lidí s tím, že nejspíš tam bude nástupiště na autobus, který nás tam přímo doveze, a měli jsme pravdu.

Já jako student-nestudent s ISIC jsem měla vstup zdarma, přítel musel platit 100 kč na přilehlých pokladnách. Po vstupu jsme dostali i program s nějakým povídáním, které jsem, přiznám se, nečetla. Spíš jsme hned po vstupu hledali něco k pití, protože pálilo sluníčko a my měli žízeň.




V oblasti s pitím jsem pro sebe ukořistila borůvkové pivko z pivovaru Valášek, které mělo nádhernou barvu a ještě lepší chuť. Přítel si dal, a teď už nevím jaký, pivko od pivovaru Lucky Bastard a jali se kouknout po nějaké dobrůtce.


Naše první zastávka byla u stánku Jedna báseň. Tuhle restauraci moc dobře známe, když jsme ještě bydleli na Starém Lískovci, sem tam, jsme sem zašli na jídlo, teď mají i v centru malou pobočku nedaleko Mahenova divadla, tudíž jsme se těšili, co krásného si pro nás návštěvníky připravili. 

Dali jsme si krém z medvědího česneku s jakýmisi noky a řecký sýr feta s čočkovo-mrkvovým salátkem. A obě jídla byli naprostá lahoda pro jazyk.






Další naší zastávkou byla restaurace Na pekárně, která je ve Velkých Bílovicích. Měli tři jídla a nebo jste si je mohli dát dohromady v menu za zvýhodněnou cenu a jako jediný stánek brali karty! To jsme velmi rádi ocenili.

Vždycky si na takovém festivalu dáváme jídlo na půl s přítelem, protože jsme toho chtěli sníst samozřejmě co nejvíce! Nejdu na foodfest, kde sním plný dvě jídla jsem k prasknutí, děláme to tak pokaždé. 

Candát bych chuťově výborný, já jsem bohužel člověk, který má radši ryby bez kostí, protože si to poté pořádně nevychutnám a jenom hledám kostičky, aby se mi někam nezapíchly (historka s kostí z makrely a jízdou na pohotovost to rozvádět nebudu).

Telecí váleček s chřestem byl úžasný! Masíčko se rozpadalo na jazyku, lahoda! Prvně jsem si myslela, že ty kostičky jsou nějaký sýry, ale ukázalo se, že je to nějaká chřestová sedlina, nebylo to špatné.

Dezert, jahodový řez vypadal spíš jako panna cotta a taky tak chutnal. Byl pokapaný nějakým sirupem a byl tak akorát sladký. Můj žaludek byl spokojený s výběrem.

Poté jsme se přesunuli k hlavní Stage, kde vařil Zdeněk Pohlreich a měl suprové hlášky. Nejvíc mě v hlavě utkvěla hláška: "Koupil jsem cedník, tekl. Zaletoval jsem ho, necedil." (smích) to mě opravdu dostalo. Strašně moc ráda bych sem dala nějakou fotku, kterou jsem před stage pořídila, ale bohužel jsem tak malá, že žádná z mých pokusných nebyla použitelná. Co už.



Po Zdeňkovi na stage přišla naše kamarádka a foodblogerka Kate Homolová z blogu Kate's cuisine s blogerkou Míšou Salačovou z blogu Cool Brno Blog. Holky měly připravené kuchařskou show o třech chodech. Míša měla mít dva výherce ze soutěže na jejím blogu, bohužel nakonec byl jen jeden a tři se vybírali z hlediště. Padla volba na mě, mého přítele a ještě jednoho kluka. Takže jsme se nakonec u stolu sešli 3 kluci a já.


Tento talířek byl daný uprostřed, když jsme jedli polévku, abychom si mohli přidat cokoliv, co nám tam chybělo.



Holky si pro nás připravili tři úžasné chody. První chod byla polévka miso s tofu, s houbou zvanou Jidášovo ucho, jarní cibulkou a ředkvičkami. Polévka byla výborná, možná bych ji snesla více teplou a rýžové nudle bych nalámala, špatně se to potom k tomu jedlo.

Druhý chod byla rýže s tygříma krevetama na pomerančové omáčce což byla naprostá slast! Opravdu mi to straně moc chutnalo. Sama jsem byla překvapena jak mi spojitost krevet a pomeranče velmi lahodí chuťovým buňkám.

Poslední chod byla čokoládová pěna z avokáda, banánu s borůvkami a ostružinami. Tuhle pěnu doma dělám normálně, protože jsem mlsná a nechci zas tak moc hřešit, takže tohle je velmi vítaná zdravá alternativa.

K těmto chodům nám bylo samozřejmě rozlévané víno ze stánku Viavini, která byla hlavním vinařským sponzorem. Vínem nepohrdnu, ale v kombinaci s tím pivem předtím, no, nebylo mi potom dvakrát dobře, ale co se dá dělat.

Samozřejmě potom jsme si dali ještě nějaké dobrůtky, ale to už jsem nefotila. Spíš bych Vám ráda ukázala, jaká rozmanitá škála stánků tam byla - od exotického ovoce, přes pečené sklípkany a moučné červy až po různé pivovary, oleje a sladkosti.






A co vy, taky jste se byli podívat na tomto festivalu?

Mějte se krásně,
Amaya

Komentáře