Přeskočit na hlavní obsah

Velorex | Restauracem s výborným prostředím


Krásné dopoledne všem jedlíkům,
ještě než jsem nastoupila do práce na plný úvazek, jsem občas na oběd zašla do jedné restaurace poblíž zastávky Tylova (jednička ve směru na Řečkovice) a to do Velorexu. Měla jsem od známých na ni jen samé kladné recenze, takže jsem si říkala, že to obědové menu tam prubnu.


Mají úžasné prostředí. Nejenže u baru mají vystaveného OPRAVDOVÉHO tříkolého hadráka, ale všude okolo mají různé historické a zajímavé tabule s textem, který Vám ukrátí čas na čekání na jídlo (mě se to teda nepovedlo, protože než jsem si sedla tak jsem měla na stole polívku). Navíc se mi taky strašně líbí, že vidíte přímo do kuchyně, kde Vám jídlo chystají a to je fakt něco, sledovat, jak ti kuchaři dělají různé fígle s mícháním a servírováním. 

Ve velorexu mají velmi hezkou cenu a servis obědového menu. Mají na výběr ze 3 jídel a ke každému jídlo máte v ceně 89 kč malou jemně perlivou vodu, což mi přijde super!


Já si dala na obídek řecký burger v pita chlebu s tzatziky a byla to velmi zajímavá zkušenost. Nic co by mě naprosto dokonale nachnulo, jelikož pita byla trošku sušší, ale vše ostatní splnilo svůj účel a kombinace chutí byla vyvážená.

Obsluha je zde velmi rychlá a milá. Číšník, který mě obsluhoval, byl vtipný a ochotný, takže jsem byla mile překvapena. Zažila jsem  během obědového menu pěkně protivné čísnice i číšníky, jak jsou otráveni, že maj stále plno, nemohou si odpočinout a pořád někam běhají (jo to je ale riziko povolání). 

Takže pokud máte cestu kolem velorexu a je zrovna menu, tak si určitě zajděte. Já sem někdy zavítám na večeři. (až projdu všechny ostatní restaurace z mého mega dlouhého seznamu)

Mějte se krásně,
Amaya

Komentáře