Přeskočit na hlavní obsah

Cookbook review | Lahodně s Ellou a přáteli


Krásný den všem!

      skoro měsíc zpátky jsem na nakladatelství Omega našla anketu s přihlášením o recenzi nejnovější kuchařky Lahodně s Ellou a přáteli. Kdo mě zná, ví, že mám doma všechny její kuchařky a že i tato musí prostě být v mojí sbírce, takže jsem neváhala a přihlásila se jako recenzent na tuto kuchařku, ale nějak jsem nedoufala, že by mě vybrali (proč taky, nejsem zas tak velký blogger, sem tam něco napíšu, ale hlavně instagramuji) a ejhle! Oni mě opravdu vybrali! Takže za týden od oznámení jsem měla kuchařku doma a jala jsem se ji vyzkoušet. (Nebudu tu mluvit o tom, jak jsem pištěla jak malá holka, když mi dorazila a že jsem samou radostí s ní usnula i v posteli.)




   Jak jsem již zmiňovala, Ellu miluji. Nejsem zapřísáhlý vegetarián ani vegan ani nedržím bezlepkovou dietu, ale ráda zkouším nové chutě, nové kombinace a jiné potraviny, než jsem zvyklá. A v tomhle mi Ella strašně vyhovuje.



     Hned na první pohled je kniha krásně zpracovaná, krásný design a rozložení na kapitoly. Jako každá její kuchařka začíná úvodem. V této už neříká znovu svůj příběh, jak se k této stravě dostala, ale popisuje zde, jak na tuto stravu naučit i své okolí, kteří jsou k tomu skeptici. Upřímně, doma mi stále nadávají, že jsem hloupá, že dělám taková složitá jídla a mám začít jíst "normálně" a ne nějaké blafy, holt to nechápou, že si sice ráda mám pečenou kachnu se zelím a knedlí, ale nemohu to jíst stále.


     Od ostatních knih od Elly se liší tím, že u každého receptu je uvedeno, zda je s ořechy, či nikoliv, což je výhoda, nemusím přemýšlet, kde oříšky seženu.
      Kniha je plná barevných fotografií, které vás úplně lákají na dané jídlo. Kolikrát jsem měla problém se nerozběhnout do obchodu a rychle rychle tento recept uvařit!



     Z knihy jsem velmi nadšená. Je poskládaná dle příležitostí a nemusíte přemýšlet, která jídla k sobě ladí nebo ne, protože Ella Vám to poskládá do meníčka a vy jen vesele tuto hostinu můžete připravit svým přátelům.

Já osobně zkusila hned několik recepty:

  • salát z kadeřávku, sušených rajčat, oliv a batátů
  • felafel z batátů a sezamu (přílohu k tomu jsem měla výše zmíněný salát)
  • Hummus z máslových fazolí a sušených rajčat
  • Flapjack z arašídového másla a medu

Kdybych měla hodnotit na stupnici od 1 do 10, s tím že číslo 10 by byl vrchol blaha s touto knihou, dávám 9,5 bodu! A to jen proto, že mi k tomu půl bodu chybí maso. (masozřavec, který by k některým pokrmům dal kus flákoty, třeba k tomu salátu).

A co vy, máte rádi tyto kuchařky od Elly?

S láskou,
Vaše Amaya

Komentáře


  1. Today, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a thirty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now broken and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share it with someone! all of craigslist

    OdpovědětVymazat
  2. všetky knižky vyzerajú super a rada by som nejaký z tých receptov vyskúšala! :)

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^