Přeskočit na hlavní obsah

Wishlist | Cookbooks #2


Ahoj moji foodie milovnící,


      už dlouho chodím po knihkupectví a pokukuji po nové kuchařce do své sbírky. A jelikož za měsíc mám narozeniny, jsem si říkala, že by bylo dobré, sepsat si malý wishlist, aby i rodina věděla, po čem moje srdce touží.

Nalož to!

     Tuhle knihu opravdu nutně potřebuji! Miluji cokoliv nakládaného - sýry, utopence, žampiony a spoustu dalšího, a proč si něco nenaložit sám doma? Takže tady je řešení! 

     Daniela, autorka této knihy je foodblogerka, která miluje nakládaný hermelín a od recenzování různých restaurací, kde tuto pochoutku měli, se dostala až k samotnému domácímu nakládání, založení značky se sklenicemi a produkty pro nakládání.

A jelikož já jsem taky milovník nakládaného hermelínu, nutně potřebuji tuto knihu! 

 
(na čumendu v knihkupectví Barvič a Novotný)
(na čumendu v knihkupectví Barvič a Novotný)

Vietnamská kuchyně

      Jak já bych se ujedla takové misky s lahůdkou jako je Bún bó Nam Bo nebo smažené závitky Nem rán. Miluji chodit do restaurace na tyto pochoutky, ale už začínám mít nutkání si to udělat i doma a po prostudování více vietnamských kuchařek, takhle mi připadla nejméně složitá.

       Takže až se mi tato kuchařka dostane do ruky, věřím, že pak vykoupím celou Olomouckou tržnici v Brně a budu doma experimentovat!





Jeruzalém

      Poslední kuchařka, která mě zaujala spíše než v knihkupectví, ale u blogerky Karolíny z Food Paper Travel, je kuchařka o Jeruzalémě.
    Napsali ji dva kamarádi, kteří uzpůsobili tradiční recepty do dnešní doby a je i spojena s vyprávěním ohledně tohoto města, o mnoho kulturách, jak se žilo, vařilo, o rodiných setkáních a tak. A je tam hoodně receptů na jehněčí, a to je výzva, protože jehněčí jsem ještě nezpracovávala a v restauraci jsem v něm nenašla zalíbení, takže bych to i ráda změnila.

    Když jsem tuhle knihu viděla a držela v knihkupectví, byla jsem unešena. Je zpracovaná v látkovém obalu a je neuvěřitelně těžká a obrovská, a bez obalu, pokud bych někoho chtěla zabít knihou, touhle by se mi to určitě povedlo. 




Komentáře