Přeskočit na hlavní obsah

Jak se ze mě opět stal slepejš aneb vítejte brýle!

Už jako malá jsem nosila brýle, protože jsem jedno okolo měla tupozraké, takže jsem před druhé nosila takovou tu krásnou náplast, abych to očičko namáhala a lépe s ním pracovala. Postupem času moje tupozrakost zmizela a já už dostala brýle jen na čtení s nula nula žádnými diopriemi, takže jsem je ve 4. třídě na základní škole prostě přestala používat a bylo mi bez nich lépe. (Život bez brýlí byl opravdu super!)


Jenže na střední škole, tak v půlce prváku, jsem nebyla schopná se ani učit, aniž  bych netrpěla neuvěřitelnou bolestí hlavy a jako kdyby mě někdo tahal zezadu za oči. Příšerná bolest. Takže jsem šla k očnímu lékaři. A ten mě opravdu nepotěšila. Měla jsem na pravé oko +2 diotrie! Cože?! To mám zase jako nosit brýle? Ani omylem! Nesnášela jsem brýle. Ale nebyla jiná možnost.

Tak jsem poctivě každý den nosila brýle. Postupně se mi opět dioptrie na pravém oku snížili až na +0,25 dioptrií, což jsem se rozhodla, že to nemá cenu a znovu je přestala nosit. To už jsem byla po střední škole a přišlo mi to prostě zbytečné. 

Poslední dobou jsem sahala po mých starých brýlích, že jsem měla pocit, že na počítač v práci nevidím a na vysoké v přednáškové místnosti na projektor už vůbec ne, což mě donutilo opět navštívit očního lékaře. A ejhle!  Po 3 letech od mého opětovného nenošení brýlí se mi to ještě víc zhoršilo! Kdyby jen +2 dioptrie na pravé oko, ale už i -0,75 dioptrií na levé oku! Bravo Amayo, to sis pomohla. 



Moje nejnovější lásky ♥ v optice to byla láska na první pohled, na to že brýle moc ráda nenosím no :)

Původně jsem chtěla udělat průřez historie mé brýlaté mody, ale zjistila jsem, že se za sebe jako za malou holčičku hrozně stydím, nebyla jsem zrovna moc pěkné dítě, nebo spíš byla do svých asi 6 let, pak na základní škole jsem tak nějak mutovala, to se sama sobě vůbec nelíbím, takže to opravdu zveřejňovat nechci. :D

A co vy, taky nosíte brýle, nebo raději nosíte čočky? Já si určitě na léto čočky pořídím, protože nerada bych si musela nechat udělat i dioptrické sluneční brýle. Jednu dobu jsem to tak už taky dělala, že jsem v létě nosila čočky a po zbytek roku brýle.

A jaké máte vy zkušenosti s dioptriemi, taky je máte jak na houpačce jako já?
Budu ráda za každý Váš příběh ♥

Pěkný pátek!
Vaše Amaya ♥

Komentáře

  1. Náhodou ti brýle sluší :) u nás jsou všichni obrýlení, takže jsem odmalička byla připravována na to, že mě brýle nejspíš neminou také. Do 10 let jsem brýle nenosila, ale chodila jsem pravidelně k očaři. V těch deseti už řekl, že bych je potřebovala, ale na dioptrie si nevzpomenu. Dioptrie se mi zhoršovaly pomalu tak do 16 let, teď mám na každém oku -2,5. Bez brýlí se tedy neobejdu, ale do společnosti nosím raději čočky, protože si myslím, že bez nich vypadám lépe.

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za lichotku, že mi brýle sluší :) asi jo, ale nerada je nosím no :D no tak do společnosti asi čočky taky, ale zatím jsem neměla žádnou významnou událost na kterou bych potřebovala být bez brýlí :) ale v létě určitě čočky mít budu :)

      Vymazat
  2. Okuliare ti veľmi pristanú. Ja by som tiež mala nosiť okuliare ale nemôžem sa dostať k doktorke. Ale teším sa na svoje okuliare :)

    Ako (ne) nakupovať počas tehotenstva?

    OdpovědětVymazat




  3. Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back. thank you.

    http://www.rosetinz.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^