Přeskočit na hlavní obsah

Moje snídaně aneb hlavně aby to bylo zdravý a sladký!

Ahoj všem!

Znáte to, ráno je neuvěřitelně těžké se donutit vylézt z teplého pelíšku, do té doby co jsem začala chodit do práce teď o prázdninách, tak to moc dobře chápu, že pár minut v posteli je k nezaplacení. Jenže já patřím do skupiny lidí, kteří bez snídaně nežijí a teď, jak to udělat, abyste si chvilku přispali a zároveň stihli snídani? Já jsem to vyřešila následovně.

Pokud chceš vědět jak, čti rozhodně dál.

Overnight oats

Nebo-li v překladu kaše přes noc. Jedná se o to, že si do sklenice / krabičky / misky nachystáte vločky (žitné, ovesné, či jakékoliv jiné), zalijete mlékem dle své chuti, nemusí to být jenom čistě kravské neochucené, ale klidně i nějakým ochuceným sójovým, prostě takovým, jaký máte rádi, přidáte nějaké to ovoce, případně nějaké oříšky, zkrátka, nacpete tam vše co máte rádi, zavřete a strčíte přes noc do ledničky.

Vločky pěkně zvláční a budou mít tu správnou konzistenci, jako kdybyste si z nich právě uvařily teplou kašičku.

Já osobně miluji tyto noční kaše s vanilkovým sójovým mlékem či rýžovým mlékem, s chia semínky, banánem nebo jablkem, posypané skořicí či pokapaný javorovým sirupem a kokosovými lupínky či mandlovými lupínky.



Tahle sklenice mi vydrží na dvě snídaně, protože je obrovská! Kdybyste si takovou chtěli taky pořídit, mají je v Nanu-Nana ve Vaňkovce za 60 kč  a mají dva odstíny - žlutý vršek a zelený :) a teď je mají dokonce i s ouškem v akci v Albert hypermarket! Ještě si pro jednu určitě půjdu, protože jsou roztomilé a zespodu toho vršku je díra, takže si můžete do něj dát brčko a mít z toho sklenici na pití! Miluji americký styl!

Müsli směs s jogurtem

Další moje velmi oblíbená a rychlá varianta snídaně, kterou mám během pár minut nachystanou a mohu v klidu ji zbaštit.

Já mám ráda směs z Lidlu Master crumble s kousky čokolády a čokoládovými kousky, které připomínají Nesquik. Dávám poměr 3 polévkové lžíce vrchovaté s 2 lžícemi řeckého jogurtu. Zamíchám společně, posypu skořicí či zakápnu medem, když mám nějaké kousky ovoce, jako teď jsou maliny, nebo mi zbude kousek jablka či mám doma banán, dám to ještě nahoru a zasypu chia semínky.

V létě je to příjemné osvěžení, když máte ráno studenou snídani, aspoň vám není teplo hned od rána.



Kaše, kaše a zase kaše

Vím, že kaše není jedno z nejrychlejších jídel, ale takhle určitě ano!

Nevím, jestli to někdo z vás zná, ale existují ovesné vločky s klíčky, které když jenom zalijete vodou tak nabobtnají a udělá se vám během pár vteřin úžasná kaše. Takže už je jen na vás, čím si ji dochutíte a ozdobíte. Já ráda používám jak v předchozích variantách třeba hroznové víno, skořici, jablko, med, javorový sirup, mandlové lupínky, co prostě ráno chytnu pod ruku, dá se tak říct. A je to opravdu za chvilku takže než se vám ohřeje voda v konvici, stihnete si vyčistit zuby a pak můžete vesele snídat.

zde jsem použila zbytek jahod co jsem na zahradě ulovila a hrozinky a zakápla domácím bezovým medem 

A jaké jsou vaše varianty snídaní a taky máte problém se vstáváním?

Pěkný zbytek dne
Amaya

Komentáře