Přeskočit na hlavní obsah

Industra food festival 2015


Ahoj všem!

O víkendu jsem se účastnila Industra food festivalu, na který jsem se strašně moc těšila, protože já jako foodie a milovník jídla jsem prostě tam musela zavítat!



Hned po cestě tam jsme se jako vždycky ztratili, ani ne tak doslova, naštěstí šel dav lidí, tak jsme se ho drželi, ale je pravda, že od zastávky tramvaje to bylo velmi špatně označené, že jsme nevěděli kam jít, ale to snad do příštího ročníku změní.




Před vchodem do areálu industry jsme zaplatili vstupné 50 kč, dostali vstupní razítko a placku s názvem Industra zadarmo. Ke vstupu a k lepší orientaci v areálu jsme dostali i mapku s vyznačenými stánky, napsaných programem na stagích, programu pro děti a přednáškách. 



Naše první zastávka byla u stánku food blogerky Katky z blogu Kate's cuisine. Dali jsme si úžasný italský sandwich z domácího toastového chleba s prosciuttem nebo mortadellou s parmazánem a domácích špenátovým pestem! Oh bože, mňam!

Jako druhou dobrotou od Kate jsme si dali polentový koláč s pomeranči, a ten byl naprosto dokonalý! Chutnal jak biskupský chlebíček a byl neuvěřitelně lehký, žádný extra cukr, ale lehké a super do horkého počasí, který ten den panovalo.






Strašně se mi líbilo, jak některé stánky měli úžasnou výzdobu, tabuli či nachystaný pult, opravdu to jídlo na vás jen křičelo: Pojď sem a hned si něco dej! Jsem úžasný a velice tě potěším! A taky že se u většiny tak stalo, takže sladké, slané, salátek, pivíčko, čajík, to vše na vás křičelo a my vyhověli.

Areál byl plný stánků, ale našlo se i místečko na sezení, škoda jen, že bylo na sluníčku, ale aspoň jsme chytli pořádnou dávku barvy! Strašně se mi líbilo, že byl udělaný i malý taneční parket, kde si páry mohli trsnout, což je trošku na škodu, jen tango.





Před sluníčkem jsem se nakonec šli na chvilku schovat a to do Industry dovnitř. Kavárna má úžasný bar, fakt stylový, moc se mi líbila ta popsaná tabule za nimi. Kávu samozřejmě mají taky skvělou - přítel si dal ledovou a byla fakt mňam! 

Onehdy jsem se dívala na Stream.cz na pořad Univerzita kávy a v jednom videu říkali, že správnou kavárnu poznáte podle toho, jak se barista chová ke svému kávovaru, a opravdu jsem se zaměřila na kávovar, jak vypadal. Byl čistý! Nikde nic jiného než hrnečky nestáli, tryska na páru byla očištěná, nikde žádné rozsypané kafe či rozlité mléko, dokonale čisté, tak se prý pozná správná kavárna a mohu to jen potvrdit.



S přítelem jsem zavítali na chvilku na přednášky. Stihli jsme přednášku o časopise Standart, který mě nadchl. Je to časopis, kde lidé s láskou ke kávě o ní píší, jak baristé, tak lidé, co prodávají praženou kávu, tak o všem ostatní, co s kávou souvisí. Teď bude vycházet 3. číslo, vychází čtvrtletně, a chápu, že jeho cena je 199 kč za jeden výtisk, protože je to opravdu tlustý časopis plný nádherných fotografií, poznatků a článků. Pokud si jej chcete prohlídnout a případně koupit, na webu, který jsem nalinkovala výše, se můžete podívat na prodejní místa, kde tento časopis můžete zakoupit.

Dále jsme se účastnili aspoň z počátku přednášky o European coffee trip, kdy dva nadšenci jezdí po městech v zahraničí, vyhledávají vyhlášené kavárny a poté na ně píší recenze, jak si pokecali s baristy, co je tam zaujalo a tak. 


Venku na stagi se střídali umělci, kteří lidem jejich požitek z jídla zpříjemňovali hudbou. A tihle dva kluci byli fakt super!

My jsme si tento festival velmi užili a příští rok určitě zase zavítáme a budeme se snažit být více hladový, abychom do sebe nacpali daleko více jídla. 

Ale teď už vás nechám aspoň se pokochat tím, co skvělého jsme si tam dávali.

Grill burger ze stánku Giraffy Burger bar

Coleslaw special ze stánku Streat

úžasný arašídový cheese cake ze stánku Bioplaneta

krásný lákavá stáneček Sladkosti od Léni

Mrkvový cupcake ze stánku Sladkosti od Léni, rozplýval se na jazyku!

Viděli jste už někdy oranžové víno? Já už ano, a bylo dobré. Stánek Richard Stávek

černé víno bez alkoholu. Na to, že to bylo z hroznů, chutnalo jak švestkové povidla. Stánek Richard Stávek

co by to byl můj chlap za chlapa bez Burrita ze stánku TeachMe BurRiots
A co vy, byli jste na tomto foodfestivalu?

Pěkný den,
Amaya

Komentáře

  1. Nedoporučuji číst s prázdným žaludkem! :D Festival vypadá skvěle, asi bych se tam neudržela :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem upozorňovala na to na instagramu, že není radno si tento článek číst s prázdným bříškem :D neposlechli někteří :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^