Přeskočit na hlavní obsah

Praha: Kočkafé na Žižkově


Ahoj všem!

před nedávnem jsme s přítelem a jeho rodinou byli v Praze abychom mamce udělali překvapení a vzali ji do kočíčí kavárny, jelikož je milovnice kočiček a sama dvě doma vlastní.


Celkově jsem se na kočičí kavárnu moc těšila, protože já sama kočky taky mám ráda a byla jsem zvědavá, jak taková kavárna funguje, jak je to s hygienou atd.

Při příchodu do kavárny vlastně projdete dvěmi dveřmi - jedněmi do "předsíně" kavárny, kde jsou toalety a poté lítačkami do samého jádra kavárny. Lítačky jsou tam dané z důvodu, aby kočky se nemotali u vstupu a nechodili na toalety.



První dojem na mě kavárna udělala slušný. Byla čistá, voňavá, žádný kočičí smrádek, jak jsem se toho bála. Židle mají potažené červeným přehozem, který vypadal elegantně a obložení kavárny byli také příjemné. Vypadalo to tu útulně a moc se mi první dojem líbil. 






A samozřejmě už při příchodu nás vítaly kočky. Bar je v kavárně zasíťovaný, aby kočky nelezly všude možně.

Poté se nás ujal číšník, milý mladík, který vypadal, že je i majitelem podniku. Ochotný, donesl nám vše požadované.



Já a přítelova maminka jsme si dali domácí limonádu, já jahodovou a maminka malinovou a řeknu vám, že horší limonádu jsem opravdu nepila!
Limonáda neměla vůbec nic společného s limonádou. Jahodová byla udělaná pouze z rozmražených jahod hozených do obyčejné vody z kohoutku a daná k tomu lžička. Jahody neměli vůbec žádnou chuť, tudíž jsem vůbec nadšená nebyla, navíc ta cena mě ještě ke všemu zaskočila, že chtějí tolik za takový fuj.
Maminčina malinová byla o něco lepší, maliny nějakou chuť měly a dokonce i byly trochu sladké, takže lepší, ale taky žádná výhra.


Chtěla jsem jim dát ještě jednu šanci po tom fiasku s limonádou, takže jsem si objednala zákusek z vitrínky. 
Dala jsem si nějaký zákusek s banánem. Dezert byl málo sladký, což by mi tak nevadilo, ale banány nahoře byli něčím polité a připadalo mi to oschlé a špatně se to vidličkou krájelo. No takže ani tímto mě neoslnili.






Čím měl ale opravdu oslnili bylo, že na každém stolu byli zalaminátované fotky se jmény a popisy vlastností jednotlivých kočiček v češtině a angličtině, což se mi velmi líbilo. Většina kočiček je z útulku a jedna nalezena na ulici. Všechny jsou velmi přítulné a rády se mazlí.

Celkové shrnutí dojmů z této kavárny:
tato kavárna je vzhledově velmi útulná, čistá a všudypřítomné kočky dodávají klid a mír tomuto místu. Co se pití a jídla týká, já jsem asi měla prostě špatný den a ani jedno z objednaných věcí mi nechutnalo, možná jsem si měla dát jejich vyhlášenou horkou čokoládu se šlehačkou a marshmellow.

Pokud máte rádi kočky, na pomazlení určitě super, ale z nabídky jsem oslněná nebyla. Takže dávám průměrných


A to jenom proto, že ty kočky jsou opravdu super!

A co vy, jak se Vám tato kavárna líbí?

Pěkný zbytek dne,
Amaya


Kočkafé Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Komentáře

  1. Už dlouho tam chci vzít ségru... no dlouho, v Praze bydlím od září... :D :) ségra kočky miluje a já ostatně taky... pokud je to tam tak příjemné, jak píšeš, tak jim odpustím ošklivé limonádyi zákusky, přeci jen si tam dám latté a budu spokojená :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Doporucuji Kocici kavarnu v Praze na Smichove ve Vodni ulici. Pani majitelka pe e vsechny zakusky sama, maji i domaci skvarkovou pomazanku, nalozeny hermelin, luxusni buchticky se sodo ale i polevky a kureci steak. A pan majitel umi nejen krasne povidat o kocickach kterych je tam 9 ale dela i vynikajici zazvorovou limonadu. A prostredi je take moc pekne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^