Přeskočit na hlavní obsah

Praha: restaurace Slušnej kanál


Slušnej kanál jsme navštívili vlastně úplně náhodou. Tchýni jsme chtěli udělat radost a tak jsme ji vzali do Kočkafé, které ne nedaleko této restaurace, no a kam zamíří vyhládlá tlupa lidí? Někde blízko a padla volba na tento podnik.

Už při příchodu na vás dýchne Amerika. Místa k sezení jsou stavěny a dělané tak jak v amerických bistrech - kožené sedačky, dlouhé stoly, barové stoličky okolo baru a takže prostředí se mi moc líbilo. Navíc zde hrála rock'n'rollová hudba z televizí, kde mají svůj televizní kanál. Drsný.

Tento podnik má i svůj music club.

Ačkoliv rodiče přítele jsou stará škola a dali by si raději guláš, svíčkovou či něco typického českého, nakonec jsme jim vybrali salát Ceasar s kuřecím masem, ze kterého byla máma naštěstí naprosto unešená.


Tátovi také chutnal akorát na něho prý tam bylo moc zeleného. (smích)
Já a přítel jsme si dali burger. Já měla cheeseburger se steakovými hranolkami a donesli mi k tomu i omáčku, která byla opravdu ostrá. Já ačkoliv nemám problém trošku více ostřejší jídlo sníst (už začínám mít praxi v pojídání pálivého) tuto omáčku jsem celou nedojedla, ale byla výborná.

Burger samotný o sobě mě nadchnul. V očividně domácích sezamových bulkách byl pořádný kus masa, výborný dresing a salátek s rajčetem a samozřejmě hromada sýra! 

Cheese burger

Bacon burger
Přítel byl taktéž ze svého bacon burgeru nadšený. Za tyhle burgery tleskám, opravdu se jim povedli a moc mi chutnali.

Pivo zde točí kozla a Svijany, což je taky skvělé, protože Svijany mám taktéž moc ráda a pánové si na Kozla taktéž nestěžovali.

Takže pokud máte cestu někde okolo Žižkovského vysílače a mát hlad, zajděte si sem. Je to pravdu kousek od vysílače a cena na Prahu velmi příznivá.

A co vy, navštívili jste tento podnik v Praze?

Mějte se hezky,
Amaya


Slušnej Kanál Restaurace Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Komentáře

  1. nie je idealne citat taketo recenzie v noci :) ale byt v Prahe hned by som si dala :)
    Pozyvam na GA o serum na rast rias, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^