Přeskočit na hlavní obsah

Butcher's - skvěle oslavený svátek a pořádné jídlo!


Ahoj všem!

minulý týden jsem slavila svátek a moje drahocenná polovička mě vzala na večeři do Butcher's - velmi známého podniku v Brně.


Před samotnou večeří jsme byli ještě v Momentě na zelném trhu si dát kafčo a malý zákuseček a asi jsme to neměli dělat. 

Butcher's se nachází přímo naproti zastávky tramvaje č. 12, zastávka Dobrovského. Měli jsme samozřejmě rezervaci. U vstupu si nás vzala do parády mladá slečna, která nám ukázala stůl a odnesla kabáty do šatny. Jelikož pršelo, vzala nám i deštníky.


Stůl se nacházel až u okna, takže jsme mohli průběžně kontrolovat, jak moc venku prší. Byl prostřený pro 4 lidi, ale to nevadí, aspoň jsem si mohla vzít více příborů :D


Když jsem se otočila ze svého místa, viděla jsem do výklenku do kuchyně. Byla to zajímavá podívaná, jak tam kmitají kuchaři, chystají a cinkají na číšníky s připraveným jídlem.



Než jsme si objednali předkrm a hlavní chod tak jsem si nechala donést velké mojito. Řeknu vám, tak dobře vyvážený poměr všeho jsem v mojitu dlouho neměla! Bylo naprosto senzační!

Přítel si dal sangrii, ale něco mi na ní vadilo, měla takový zvláštní ocas, ale jemu to chutnalo.



Než jsme se nadáli, tak nám donesli předkrm. Já si dala Chicago-style spinach dip, což byl zapečený sýr s listovým špenátem a artyčoky, zakysanou smetanou a byli k tomu nachos chipsy a tortilly.

Lidi, řeknu vám, že nic lepšího jsem snad nejedla! Byla to naprostá bomba pro chuťové pohárky, já co miluji sýr a smetanu to bylo něco delikátního. Dip byl poměrně pikantní, takže jsem si dala jen jednou a raději se ho už nedotkla, ale sýr se špenátem byla výborná delikatesa, ještě teď se mi sbíhají sliny!


Přítel si dal klasický tatarský biftek, neboli jak oni to mají nazvaný Tartar steak. Na tom se snad nedá nic zkazit. Byl dobře ochucený, maso bylo čerstvé a topinky na sucho byli udělané tak akorát, že se ani moc nedrobili, ani nebyli úplně měkké.

Po vydatném předkrmu, kdy jsme si chtěli dát trošku oraz, nám to trošku nedošlo, že po předkrmu hned donesou druhé, takže jsme do sebe nasoukali i hlavní jídlo. 



Já měla Filet minon, což je marinovaná hovězí svíčková z českého chovu podávána s pečenou bramborou a garbanzo dipem.

Kdo neví co je to garbanzo dip, tak to byla cizrna s mrkví a hráškem v rajčatové omáčce. Brambora na kterém byla položená panenka byla fakt OBROVSKÁ, celou jsem ji stejně nesnědla, to se prostě nedalo.

Maso jsem si nechala udělat na medium, nemám ráda krvavý steak ale ani moc propečený. Maso bylo lahodné a měkké, velice mi chutnal. K tomu ten dip, naprostý ráj na zemi! Lítala jsem v sedmém nebi.



Přítel si dal Grand butcher's burger, což byla opravdová nálož. V burgeru bylo rajče, cibule, salát, slaninka a kyselá okurka, podávaný s domácí majonézou a BBQ dipem. 
Burger byl opravdu lahodný, maso šťavnatý, žádná sušenka, prostě jak má být, slaninka pěkně do křupava, domácí hranolky, lahoda.



Po vydatném jídle jsme potřebovali trošku to zapít. Došlo mi mojito, tak jsem si objednala americkou limonádu. Nikdy jsem nic takového nepila, limča byla plná ananasu, pomeranče, citronu a byl v ní ananasový, prý hroznový a pomerančový džus. Ten hroznový jsem tam moc necítila, ale ty ostatní dva ano a byla to nejlepší limča co jsem od léta pila!

Moje hodnocení této restaurace?


Tohle se nedá hodnotit jinak! Podnik vypadá jako nóbl restaurace, kde se bojíte, že nebudete rozumět, co v jídelním lístku nabízí, ale opak je pravdou. Po návštěvě butcher's nechci nikam jinam chodit slavit různé oslavy! Borgo Agnese se může jít klouzat, i když je to více nóbl restaurace, takhle dobře tam nevaří!

A co vy, kam chodíte vy oslavovat?

Pěkný den,
Amaya

Butcher's grill & pasta Menu, Reviews, Photos, Location and Info - Zomato

Komentáře

  1. Tak to je luxus! Samé dobroty!
    Zvu tě na můj blog, kde právě probíhá soutěž!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. jeee to vypadá úžasně všechno!!!:) <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^