Přeskočit na hlavní obsah

Kam v Brně | Říjen 2015


Ahoj všem!

Přichází podzim a většina z nás už podlehla nechtěnému nachlazení (včetně mě) nebo úspěšně vzdoruje a těm já tleskám, že to zvládají.

Jelikož jsem teď prošvihla pár super akcí, což mě opravdu mrzí, ale zdraví je zdraví a máme jen jedno, takže si jej musíme náležitě chránit, podívala jsem se všude možně po internetu a na Facebook, jaké se v měsíci říjnu konají nějaké dobré akce v Brně, kde bude jídlo a skvělá zábava.


FOOD aneb kde je jídlo je i Amaya!



Dýním se nebráním, zamilovala jsem se do dýňového zelí a ještě lepšího dýňového krému, proč tedy nezkusit nějaký dýňový koláč, na který probíhá i soutěž? Navíc je to velmi kousek od přítelova bytu a pardon, ale nechat si toto ujít, by byla škoda. Jen mě štve, že ten den jdu ještě na oběd k dědovi - a víte jak to dopadá když dojdete k babičce - "seš pohublá, najez se! Snědla jsi toho málo, já ti přidám ano?" a jiné věty a dělají z vás kuličku. Ale nechám si nějaké to místo na něco sladkého z těchto slavností.




Na tuhle událost jsem viděla upoutávku u na Industra food festu, na který můžete si přečíst článek tady. Má je jednat o ojedinělé místo, kde budou různí farmáři se svými produkty nebo různé společnosti s potravinami.

Podle jejich reklamy jsem zvědavá, co to bude. Navíc se mají konat každý 14 dní, což jsem zvědavá, jak se ujmou. Nápad mají super. Navíc je to ve svátek, takže je velká pravděpodobnost, že sem zavítám se podívat.



Minulé Trhy jako Brno s burgery jsem nestihla, což mě mrzí, ale steaky mám taktéž ráda, takže další si nenechám ujít! Tyto trhy se budou konat každý poslední pátek v měsíci a bude to vždycky trh s farmářskými produkty a mini food festival.


A co vy, na který z těchto festivalů se chystáte nebo snad půjdete na všechny?

Pěkný zbytek dne,
Amaya

Komentáře