Přeskočit na hlavní obsah

Burgerfestival Šelepka



Ahoj gurmáni!

V článku Kam v Brně na leden jsem psala, že se stavím na burgerfestival na Šelepku v Brně a tak jsme se s kamarádkou a blogerkou Marťou domluvily a vyrazily si dát do nosu.

Daly jsme si sraz na zastávce tramvaje a společně vyrazily za mňamkou. Já už párkrát na Šelepce byla, hlavně v létě na pár chlazených piveček, nějakou limču i na něco malého k zakousnutí.

Měly jsme sice rezervované místo, ale ani to nebylo potřeba. Podnik byl poloprázdný, až na pár štamgastů nad pivkem tam byl docela klid. Usadily jsme se k jednomu stolu, vybraly si pivečko a burger a kecaly o všem možné (hodně se probírala hlavně Martina škola :D).



Já jsem si dala Hovězí burger z vyzrálého Angus Aberdeen. Původně jsem si chtěla dát ten lososový, ale dala si jej Marťa a říkala, že z něj cítila hodně rybinu, takže půlku nedojedla, že jí moc nechutnal.



Když do burgeru dám BBQ omáčku, tak čekám, že bude aspoň trochu pálit. Omáčka, která byla v mém burgeru, vůbec nepálila a připadalo mi to spíše, jako kdyby mi tam někdo dal spíš kečup než BBQ omáčku.

Maso bylo chuťově velmi pestré, výrazné a lahodné, tak akorát. Celý burger mi chutnal, až na tu omáčku, kterou bych snesla ostrou.

Domácí hranolky byly malinko mastnější, ale to mi nijak nevadí. Salát coleslaw mi chutnal, měli jej skvěle ochucený, za mě výborný.



Obsluha si nás všímala, usmívala se a byla milá, za to jim nic nemohu vytknout. Já jsem zde vždy byla velmi spokojená. Překvapilo mě, že tam bylo opravdu málo lidí, měla jsem za to, že burger mánie ještě nepominula a že celý týden, kdy festival probíhá, že bude neustále narváno a budeme si s lidmi podávat ruce, mýlila jsem se.

Udělaly jsme si skvělé dívčí odpoledne a já se dobře nadlábla, což se o Marti říct nedalo, což mě mrzí.

Pokud chcete zajít na pivko a dobré jídlo, toto je velmi dobrá volba. Navíc v létě mají velkou zahrádku a přímo u ní je i dětské hřiště pro vaše ratolesti.

Přeji krásnou sobotu,
Amaya

Komentáře

  1. Hned bych si dala, ale je to daleko :)

    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. mmmm vyzerá to úžasne.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  3. taky že to chutnalo skvěle :) aspoň teda ten můj :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevieš, koľko chuti si mi práve narobila, haha ♥

    random questions about me

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to nebyl ale úplně záměr! :D chtěla jsem jen Vás nalákat abyste to šli zkusit :D

      Vymazat
  5. wau, vyzerá úžasne!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^