Přeskočit na hlavní obsah

CookBook Review | Snadno & Rychle - Roman Vaněk


Ahoj všem!

Říká se jak na novej, tak po celej rok, takže chci aby tento rok byl plný skvělých článků nejen o jídle, ale i o knihách, díky kterým si můžete skvělé jídlo udělat (myšleno kuchařky) tak se hned do toho pustíme, ať se nám to vydaří!

Dnes bych Vám chtěla představit jednu skvělou kuchařku, kterou máme v naší knihovničce společně s přítelem, jedná se o knihu od Romana Vaňka s názvem SNADNO & RYCHLE.




Romana Vaňka máme s přítelem moc rádi, líbí se nám hlavně jeho pořad na Stream.cz s názvem Jídlo s.r.o. , kde teď už poslední dobou bere kameramana sebou do různých firem na výrobu určitého potravinářského výrobku, jako jak se tvoří sýr Eidam, tradiční zmrzlina Míša, či jak se pěstují žampiony.  A když jsme v knihkupectví viděli jeho kuchařku, řekli jsme si, že ji musíme mít! A tak se i stalo. 

Jak jsme si ji přinesli domů, sedli jsme nad ni a strávili mnoho času vybíráním, který recept si z toho uděláme, a že jich bylo mnoho co nás zaujalo!


Na úvodu knihy je hezké, že Vám Roman dává typy, jak se co dá vážit podle lžiček od oka, jak správně některé potraviny nakrájet na nudličky, kostičky, drobno atd, to jsem velmi ocenila a ráda tyto vychytávky používám.


Sice kniha nese název Snadno & rychle, nám to tak občas nepřipadalo. Pokud si podle Romanových ingrediencí nenachystáte vše předtím, než začnete něco péct, smažit či obalovat, je s tím receptem daleko více práce, to mi věřte a někdy jsem měla i pocit, že to stálo tolik úsilí a zas taková lahodná bomba to není.


Kdykoliv jsme zkusili nějaký recept, dala jsem si k němu poznámku, pro případné znovu vaření pokrmu, abych věděla, co se mi v postupu nelíbilo nebo co bych vylepšila. Dělám to tak u všech kuchařek a všech receptů, co jsem vyzkoušela.

Celkově ta kniha není špatná, ale vaření s ní SNADNO & RYCHLE opravdu není. Občas je to pěkná makačka a v dnešní uspěchané době mám raději kuchařky, kde mi vaření stačí jen na půl hodiny a mám skvělé jídlo na stole.

Recepty v ní jsou skvělé, chutné, ale jsou spíš na vaření, kdy máte více času a ne moc velký hlad, protože pak jste jen otráveni, že to dlouho trvá a umíráte hlady.

Malá ukázka z jídel, které jsme podle knížky uvařili.

Club sendvič, str. 40
Kuře v aromatické strouhance s citronovou omáčkou

A co vy, jaký máte vy názor na tuhle kuchařku?

Pěkný zbytek prvního dne v novém roce a mnoho úspěchů všem kolegům a kolegyním blogerům :)

Amaya

Komentáře