Přeskočit na hlavní obsah

Kam v Brně | Leden 2016



Ahoj všem žroutům!

Říkala jsem si, že letos budu jíst jen a jen zdravě, vynechám všechny možné burgery, slavnosti, brunche atd. jenže to prostě nejde! Takové akce miluji nadevšechno, takže se jich mileráda zúčastním!


Kurz domácí RAW stravy

9.1.2016
Tento kurz jsem dostala na Vánoce a jsem na něj celkem zvědavá, protože o Raw stravě vím pramálo, jen snad to, co jsem viděla v nějakých pořadech či nějaký článek na netu, ale jak toto funguje, se velmi ráda dozvím.

Z tohoto kurzu určitě chci udělat nějakou "reportáž", teda pokud to bude stát za to. 

Tento kurz byl zakoupen na slevomatu.

Burgerfestival

6. - 17. 1. 2016
Poslední dobou jsem si zamilovala burgery na tisíc způsobů a stále hledám ty nejlepší v Brně, zatím marně. Tento festival se koná na Šelepce a s kamarádkou a bloggerkou Marťou jsme se rozhodly, že sem prostě musíme jít! Takže jsem zarezervovala stůl a budeme do sebe dláábit a dlábit burgery a pít pivko, protože to prostě k tomu patří!

Zdroj

Anglický brunch v Sono Centrum restaurant

23.1.2016
Já, takový milovník anglické kultury a UK celkově, abych nešla na anglický brunch? To bych asi nebyla já a nebo bych musela být silně nemocná! A hlavně za tu cenu se pořádně nadlábnout a přiznejme si to, i trošku cinknout? Neberte to! Navíc po náročných týdnu se mi určitě, nebude chtít něco vařit, takže toto mileráda uvítám (moje dieta je ale silně proti, musíme jí něčím ucpat pusu - třeba club sendwichem).

Zdroj


Toto jsou zatím jediné akce, o kterých zatím vím, že se uskuteční a já na ně rozhodně půjdu! A co vy, narazili jste na nějakou další zajímalou food akci? Napište mi o ni!

Pěkný zbytek večera,

Amaya

Komentáře