Přeskočit na hlavní obsah

Mini food haul

Ahoj všem!

s maminkou jsme si udělaly objednávku u jednoho eshopu, který prodává zdravé potraviny a i superpotraviny. A tak jsem se rozhodla Vám ukázat, co jsem ukřistila pro sebe.



Naše objednávka s mamkou byla z Eshopu AWA Shop Brno, kde si můžete objednané zboží vyzvednout přímo na pobočce v Brně či v Praze zcela zdarma. 


Já i máma jsme si koupili Goji, super potravinu. Měla jsem ji párkrát a chutná mi v müsli nebo v ranní kaši přimíchaná, takže jsem se rozhodla mít jí zásobu trošku i doma.


Nikdy jsem na něm nic nedělala, ale slyšela jsem na něj hodně dobré ohlasy, tak jsem se rozhodla že jej zkusím. Tahle lahvička je 500 ml, tak uvidím jak dlouho mi vydrží. Super je, že je bez vůně, tudíž se opravdu hodí na vše.


Acai, super potravina, která je prý hodně podobná našim borůvkám, nikdy jsme jí neměla a nezkoušela, tak jsem si zkusila koupit aspoň jejich pyré, jelikož v ČR není dostupná v mraženém stavu či čerstvá.


Tento ovesný dezert už nemám z eshopu, ale z klasické zdravé výživy. Mám ho velmi ráda, chutná jak takový ten puding se šlehačkou, ale je daleko méně sladký a má i jinou výživovou hodnotu. Dělají ho i v čokoládové verzi, ale ten mi zas tak moc nechutná.


Každé ráno (teda spíš v týdnu) jsem se naučila jíst ráno kaši, je to jednoduché a rychlé a můžete tam ráno naházet všechno možné, na co přijdete. Já si ji nejraději dělám s datlovým sirupem, chia semínky a nějakým ovocem, pokud není ovoce, tak i bez něho. Rozhodně chci zkusit do kaše dát si to acai pyré, na o jsem velmi zvědavá.

A co vy, taky kupujete některé věci ve zdravé výživě či nějakou super potravinu?

Krásnou neděli,
Amaya

Komentáře

  1. Já z tohoto eshopu taky kupovala kokosový olej, který je výborný. Úžasný článek, který mě nabudil si tam něco koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda, že už ho někdo má vyzkoušený, možná si ho zamiluji a nebudu vařit na ničem jiném! :) určitě si něco objednej, mají teď slevy :)

      Vymazat
  2. mňamky, si mi pripomenula Goji, kedysi som sa toho nevedela nabažiť, už som to nejedla ani nepamätám :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo taky jsem si goji oblíbila, společně s chia semínky na ně nedám v ranní kaši dopustit! :)

      Vymazat
  3. Jaké bylo to pyré? Už několikrát jsem ho viděla, ale zatím jsem nikdy nezkoušela :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. abych pravdu řekla, tak samo o sobě to pyré je dosti hnusné, přirovnání k borůvkám je fakt kec, mě to osobně nechutnalo. Ale do kaše přimíchané to zas tak špatné nebylo, ale asi si to nekoupím znovu. :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^