Přeskočit na hlavní obsah

Wishlist | CookBooks #1



Ahoj všichni!

Asi to všichni znáte, začnete bydlet sami, nebo bydlíte společně s přítelem, a už na vás doma nečeká neustále navařené jídlo, plná lednička dobrot, ale musíte si vše nakoupit a uvařit ze surovin různá jídla. A určitě jste na tom jako já, že jediné, co jsem uměla uvařit, byli palačinky, přírodní kuřecí řízek na pánvi s kořením a brambory, popřípadě v krajní mezi jsem uměla upéct ještě hrnečkovou buchtu a tím moje kulinářské umění končilo.


Po větším čase tráveném s přítelem sami na bytě jsme oba byli donuceni začít vařit a žádnou polévku z pytlíku či koupit smažený sýr a jen ho ohřát. Museli jsme si udělat i něco jiného. A tak jsme si nakoupili pár kuchařek a začali vařit.

A proč Vám tohle všechno říkám? Protože mě díky kuchařkám vaření neuvěřitelně baví a jsem ráda za každý další poklad v mojí poličce v kuchyni! Takže jsem si teď vyhlídla pár dalších kuchařek, které bych si přála v budoucnu vlastnit.


Lahodně s Ellou každý den (aktualizace, koupeno 04/2016)

První díl této kuchařky od Elly Woodward, což je blogerka z Anglie, která na svoji momentální stravu dosáhla díky zdravotním problémům, které ji změnili život. Ella vaří skvělé jednoduché a rychlé recepty, které by mě nikdy nenapadli, že v určité kombinaci budou neuvěřitelně lahodné a že kombinace různých chutí, které bych normálně dohromady nesmíchala chutnají tak bombasticky!

Tato kniha má vyjít někdy koncem dubna, takže až vyjde na trh, určitě si pro ni musím jít, jelikož první díl mám už skoro celý uvařený a stále mě fascinuje!


Bju Kitchen

Tuto kuchařku jsem viděla u Kate's cuisine a celkem mě zaujala, ještě se teda na ní půjdu kouknout do knihkupectví, ale podle blogu, díky kterému vyšla tahle kniha, to vypadá nadějně a zajímavě.

Jen mě mrzí, že na blogu Bju kitchen těch receptů moc už k dohledání není a že si opravdu pro větší inspiraci musíte koupit tu knihu. Dobrý marketingový tah.


Smoothie book

Jsem pohodlný člověk, nemám ráda, když si musím chystat složitou svačinu a tak a doma celkem často si děláme domácí šťávy, tak jsem si říkala, že bych ty šťávy mohla posunout na vyšší level a začít dělat domácí smoothie. Je to přece jen rychlé - naházet všemožné do mixéru, přelít do nějaké nádoby, co si můžete vzít sebou a hurá do práce / školy.

Tuto knihu jsem viděla u youtuberky Mama lifestyle a říkala jsem si, že by nemusela být vůbec špatná.

Máte taky nějaké sny ohledně kuchařek? Podělte se o ně! Možná se do další zamiluji.

Krásný začátek týden.
Amaya

Komentáře

  1. Lahodne s Ellou by som si chcela zaobstarať určite aj ja :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud ji někdo ve tvém okolí má, tak si ji aspoň pujč, je fakt skvělá! :)

      Vymazat
  2. tiež ma baví varenie! :) zaujala ma Bju kitchen, ale nikde som ju ešte nevidela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. u nás v ČR ji má Knihy Dobrovský, Barvič & Novotný, tak nevím zda je i na Slovensku :(

      Vymazat
  3. aj mňa to varenie čoskoro čaká, našťastie, zvládam navariť všeličo, ale budem tiež potrebovať knížky a net :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. knížky jsou daleko lepší než internet! :) pár receptů z internetu mám, ale raději jsem si je vytiskla a založila speciální šanon na ně, abych je nemusela pořád hledat :D

      Vymazat
  4. Smoothie book si budu také pořizovat :) Zatím mám jednu knížku Zelené smoothie :)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jelikož si s přítelem chceme kupovat smoothie maker, tak si tu knížku asi koupím, nejsem zatím typ, co by experimentoval sám s chutěmi :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^