Přeskočit na hlavní obsah

Café Momenta | Ráj v centru Brna


Café Momenta mám neuvěřitelně ráda, nejen že má své osobní moderní kouzlo, ale také, že zde dělají, aspoň pro mě, ty nejlepší zákusky co jsem kdy zkusila! Jelikož přítel má byt kousek od Zelného trhu, sem tam, do této kavárničky zajdu.




Pokaždé, když sem dorazím, mají jiný druh kávy, tento týden mají Le Boheme, která chutná dobře. Z jejich nepřeberného množství zákusků, které Vám obsluha vyjmenuje je fakt hodně a je z čeho vybírat. Já pokaždé propadnu nějakému jejich cheesecaku či nějakému malému dortíčku.




Ale ne každý musí pít kafe, že ano, takže je tu velký výběr i pro lidičky, co milují čaje. Mají velký sortiment čajů, které podávají v naprosto roztomilých konvičkách s hrnečkem. Takovou sadu naprosto miluji, vypadá to nejen skvěle, ale je to i praktické!


No a jejich limonády? Sen! A že jsem se napila něco domácích limonád. Zázvorová, levandulová, citrónová či bezová, jsou naprostá nutnost! 

Dám Vám jen jednu radu - pokud sem chcete jít v odpolední hodině, tudíž někdy kolem 16h a později, raději si udělejte rezervaci, v tuhle dobu je tu hodně plno a ani se nedivím, je to skvělá kavárna! 

A co vy, kam se chodíte cpát dortíky a kde mají podle Vás nejlepší kávu?

Pěkný zbytek dne,
Amaya

Komentáře

  1. Yum, yum, yum. Škoda, že je pro mě Brno poměrně daleko. Ale třeba v Liberci nejraději chodím do Kino Kávy nebo Mikyny. V Mladé Boleslavi vyhrává Onyx a Café 1920 a v Poděbradech kavárna ve Vila A. Málka, kde mají i vlastní pražírnu.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já se zas nikam jinam z Brna moc nedostanu :) ale děkuji za tipy, kdybych se náhodou vydala do jiných končin republiky :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^