Přeskočit na hlavní obsah

Potěšení pro jednu papírenskou duši | I am cute!

Ahoj všem!

narazila jsem na skvělý eshop s papírenskými věcmi, které jsou neuvěřitelně roztomilé. A jak sama pociťuji, v České republice ještě obchodníci nepochopili, že holky milují různé nálepky, lepíky, washi pásky v různých barvách tloušťkách a provedení. Proto moje srdce zaplesalo, že někoho napadlo vytvořit eshop s těmito věcmi, které nejsou normálně v obchodě k dostání. A tak jsem si pár věcí objednala.



Eshop I am cute nemá sice velkou nabídku papírenských "blbůstek" ale určitě si každá z nás vybere, něco, co nás aspoň trošku potěší a rozzáří naše nudné diáře plně povinností a schůzek.


Jelikož vlastním velký plánovací diář v růžové barvě a chyběla mi nějaká roztomilá tužka, tuhle jsem prostě musela mít! Navíc píše krásně tence a má černý inkoust, takže pro mě úplně ideální, nemám moc ráda modrou barvu na psaní.


Další tužka, která mě nadchnula byl tahle krásná galaxy propiska. Taktéž píše neuvěřitelně tence a opět má černý inkoust. Je lehučká a pěkně se s ní píše, klouže po papíře naprosto sama.



Washi pásky! Jupíí konečně nějaké vlastním! Nechtěla jsem nějaké třpytivé, nebo s Eifellovkou, ale nějaké barevně, kterými si budu moct v diáři rozlišovat určité události, projekty atd. a tyhle se k tomu naprosto skvěle hodí.
Zprvu jsem si myslela, podle obrázku na eshopu, že budou tlustší, ale ve finále mi naprosto vyhovují, jelikož potřebuji jen zvýraznit a ne zaplnit celý prostor diáře.


V neposlední řadě jsem si koupila sadu těchto naprosto roztomilých nálepek s trochou retro stylu! Už se těším, jak si je budu všude možně v diáři lepit a zaznamenávat si s nimi krásné zážitky, které jsem prožila.


A jako dárek k nákupu jsem navíc dostala tuto roztomilou obyčejnou tužku a malou obálečku, kterou nějak určitě zužitkuji zítra k valentýnu :)

Pokud Vás něco z mého nákupu nadchnulo, tak mám pro Vás jedinečnou slevu 10 % když k objednávce napíšete slevový kupón "iamcute10".
Věřím, že je zde více lidiček, které milují papírenské blbosti a udělala jsem někomu tímto článkem radost. 

Přeji pěknou sobotu,
Amaya

Komentáře

  1. Super tip :) Dlouho jsme hledala nějaké blbůstky na vylepšení diáře a díky tobě jsme je našla a už mám objednáno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem ráda že jsem tě nadchnula :)

      Vymazat
    2. Já jsem si na e-shopu také objednávala. Dvě propisky, ořezávátko a penál.Jsem na takové věci úplně ulítlá, a když jsem viděla e-shop Iamcute, byla jsem úplně nadšená, že tu budu nakupovat pořád. Když mi to ale došlo byla jsem hrozně zklamaná. Věci jsou malinké, na fotce vypadají 10x lépe, jsou drahé, kvalita mizerná, věci odfláklé a vyrobeny v Číně.. Nejvíce mě tedy zklamal penál. Na fotce vypadal tak dobře, že jsem vůbec neváhala přidat do nákupního košíku. Když jsem ho vybalila , zjistila jsem, že je malinký (což mi na začátek ani tak nevadilo ), ale krajka byla našita pouze na jedné straně penálu ( což na fotce samozřejmě není vidět ), penál nestojí, materiál je hrozný a celý produkt prostě vypadá odflákle.. Byla jsem vážně smutná.. Vybrala jsem si penál jako malý dárek k narozeninám a tohle jsem vážně nečekala. Za dvě úplně obyčejně vyhlížející propisky a ořezávátko jsem dala 200kč.

      Vymazat
    3. Já jsem si na e-shopu také objednávala. Dvě propisky, ořezávátko a penál.Jsem na takové věci úplně ulítlá, a když jsem viděla e-shop Iamcute, byla jsem úplně nadšená, že tu budu nakupovat pořád. Když mi to ale došlo byla jsem hrozně zklamaná. Věci jsou malinké, na fotce vypadají 10x lépe, jsou drahé, kvalita mizerná, věci odfláklé a vyrobeny v Číně.. Nejvíce mě tedy zklamal penál. Na fotce vypadal tak dobře, že jsem vůbec neváhala přidat do nákupního košíku. Když jsem ho vybalila , zjistila jsem, že je malinký (což mi na začátek ani tak nevadilo ), ale krajka byla našita pouze na jedné straně penálu ( což na fotce samozřejmě není vidět ), penál nestojí, materiál je hrozný a celý produkt prostě vypadá odflákle.. Byla jsem vážně smutná.. Vybrala jsem si penál jako malý dárek k narozeninám a tohle jsem vážně nečekala. Za dvě úplně obyčejně vyhlížející propisky a ořezávátko jsem dala 200kč.

      Vymazat
  2. Ty nálepky jsou dokonalé <3 Určitě se na eshop podívám a snad si taky něco vyberu :D
    immell.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne vecičky. Ja milujem všetko čo sa týka papierov odmalička. Určite si mrknem tento eshop :) Niečo sa vždy zide z týchto veci.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^