Přeskočit na hlavní obsah

CookBook review | Lahodně s Ellou


Zdravím vás všechny,

Když jsem si kupovala tuhle kuchařku, kupovala jsem si ji s tím, že chci zkusit něco nového, něco, kde není maso, něco kreativního, protože přece jenom, jak chcete nahradit sýry a smetanu a maso? A byla jsem příjemně překvapena, jak tahle kuchařka přečkala všechny moje očekávání!

Tuhle kuchařku jsem viděla u Stylewithme, která na ní párkrát odkazovala na svém instagramu a já si říkala, jo tak na tu se podívám, to může být zajímavý" a začala jsem o tom hledat recenze, názory, recepty na netu a našla jsem tolik pozitivních ohlasů, že jsem prostě šla do toho a koupila si ji.

Ella, její autorka, je bezlepková veganka, pokud Ellu neznáte, má výborný blog, který je v Anglii docela profláklej, jmenuje se Deliciously Ella, dokonce Ella má svůj vlastní obchůdek - kavárnu, nevím jak to přesně nazvat, prostě The mae deli. Ella se potýkala s vážnou nemocí, tudíž ze dne na den změnila stravu, která ji vyléčila. To jen tak v kostce, kdo autorka vlastně je.

Přečetla jsem ji celou, několikrát, recepty jsem uměla nazpaměť na jaké stránce se nachází, ale nenašla jsem odvahu nějaký ještě zkusit. A tak můj první recept z této kuchařky se povedl na Nový rok - boloňská omáčka ze zelené čočky.


A chutnalo to naprosto dokonale! Je sice pravda, že Ella všude uvádí, že jsou to porce tak pro 4 lidi, my jsme to vždycky jedli natřikrát, tudíž celkem 6 porcí! Takže bych její odhady nebrala moc vážně. Ale byla to mňamka! Přítel je masozřavec a v tomhle mu vůbec nevadilo, že  žádné maso není.


Říkala jsem si, super, jeden recept mi chutnal, je čas zkusit něco dalšího. A tak přišel na řadu recept s Pestem z avokáda a rukoly s opečenou cuketou a těstovinami. Já sama o sobě rukolu nemusím, ale říkala jsem si, že v této kombinaci to může být dobré. A taky že bylo.

Už se těším, až budu vlastnit i druhý díl a zkoušet z něj nové recepty.

Hummus z červené papriky

A co vy, nalákala jsem Vás na tuto kuchařku?

Mějte se krásně,
Amaya

Komentáře

  1. To jedlo vyzerá lahodne (: ja väčšinou varím z receptov z internetu alebo z hlavy.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z hlavy taky vařím celkem často, ale když chci experimentovat, chci mít raději návod, než abych vymyslela něco sama a pak se to nedalo jíst :D

      Vymazat
  2. A daju sa k tom zohnat v pohode ingrediencie?? Pretoze niekde som citala, ze su dost nedostupne, inak by som si ju chcela tiez zaobstarat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dají se v pohodě sehnat, teda pokud nechceš být úplně tip ťop :-) Ella třeba používá nějakou vegan sojovou omáčku ale já dávám klasickou co tady koupíš. Nebo používá nějaký speciální druh datlí a já kupuji ty co jsou dostupné prostě tady :-) je to sice dražší, ale taky z toho nevařím každý den abych řekla že mě tato strava zruinovala :-) je pravda, že když používá nějaké sezónní ovoce (např. Maliny, pstružiny atd) tak je to horší, ale prostě s tím se dá žít :-) a nebo se koupí mražené :-)

      Vymazat
  3. Všetko vyzerá naozaj super :) Na touto knihou tuho uvažujem :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě si ji kup, je fakt výborná! teď mám už i druhý díl a je taky super! :)

      Vymazat
  4. Jídlo vypadá zajímavě, nicméně já raději peču než vařím :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogpsot.com/ )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo pečení je jednoduché, uděláš těsto, strčíš do trouby a dál se o tom moc nestaráš :) ale taky proti tomu nic nemám :) ráda experimentuji :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^