Přeskočit na hlavní obsah

Nejlepší tuňáková pomazánka


Krásné nedělní dopoledne,
počasí nám tento víkend moc nepřeje, ale to neznamená, že si nemůžeme udělat skvělou tuňákovou pomazánku a aspoň trošku si zpříjemnit ten pyžamovej den. Já jedu k dědovi dneska na oběd, ale vy si na odpoledne můžete udělat tuto pomazánku. 

U nás v rodině milujeme rybičkové pomazánky, ale jakmile jsem jednou udělala tuto pomazánku z tuňáku, už nikdo nechtěl jíst jinou. A přitom je tak jednoduchá!

Budete potřebovat:
1 plechovku velkého tuňáka
2 uvařená vejce natvrdo
1/2 pytlíku majonézy
hrst něčeho zeleného - pažitka, petržel, jarní cibulka, něco zeleného, co se dá zamíchat do směsi, aby to bylo barevnější

Je to jednoduché. Do mísy dáme tuňáka, kterého jsme zbavili přebytečného oleje / vlastní šťávy a vidličkou jej rozdrobíme na menší kousky. Uvařená vajíčka, která jsou dostatečně vychladná nastrouháme na hrubo na tuňáka do mísy. Přidáme zhruba půl pytlíku majonézy. Přidáme majonézu dle potřeba, aby byli ingredience dostatečně obalené v majonéze, ale ne aby to zas nepřebíjelo chuť všeho ostatního. Kdo nechce používat tolik majolky, může dát trochu řeckého jogurtu a majonézy dohromady. Chutná to taky dobře. Nakonec přidáme něco zeleného, já použila pažitku, protože nám krásně obrostla po zimě a dle chuti jsem jen trošku dosolila. A volalá, pomazánka je na světě! Teď už jen vzít nějakej ten krajíc chleba a pořádnou vrstvu si namazat.



Je pravda, že jsem zkoušela hodně pomazánek z tuňáka, ale tahle mi chutná nejvíce, ale jestli máte nějakej dobrej recept, sem sním! Ráda vyzkouším!

Mějte se krásně,
Amaya

Komentáře

  1. Vypadá dobře, možná bych místo majonézy dala bílý jogurt nebo zakysanou smetanu :) ale tuňáka mám moc ráda:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když jí nemám dostatek tak to míchám třeba i půl na půl, ale i s tvarohem to nemusí být taky špatný :)

      Vymazat
  2. Tuniaka mám strašne rada a tento recept určite skúsim.
    Ďakujem za tip! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač :) je to jednoduchý a moc dobrý :) pokud by se ti protivilo moc majonézy, dej tam trochu jogurtu nebo tvarohu :)

      Vymazat
  3. Vyzerá dobre, ja robim tuniakovu uplne inak. Dávam maslo, to je základ a k tomu horčicu, kečup, korenie, niekedy trošku cibulky a posypat pažitkou.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  4. This looks so delicious! Thanks for sharing.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, those looks so yummy! Great share, dear.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^