Přeskočit na hlavní obsah

D-Café | Kavárna vedle městského divadla


Pěkné dopoledne všem,

pokud právě sedíte v práci jako já a přemýšlíte, jak si dnešní den zpříjemníte, až z ní vypadnete, dám vám takový menší tip, pokud máte v plánu jít na nějaké představení do Městského divadla v Brně.

Před pár týdny jsme s mamkou šly do divadla na představení Vrabčák a Anděl, kde se jednalo o příběh Marlen Dietrich a Edith Piaf. Před představením jsme šly se posilnit do přilehlé kavárny D-Café.


Kavárnička z venku vypadá staře a možná i trošku komunisticky, ale to neznamená, že musí být hned špatná. Po příchodu nás uvítala milá servírka a usadili jsme se k jednomu z volných stolečků. Uvnitř to vypadá trošku staromódně, ale právě tento styl se mi moc líbí.


Hlavně mají neuvěřitelně roztomilý obal na nápojový a jídelní lístek, ta mašlička, i když už je trošku opoužívaná, prostě vypadá skvěle.


S mámou jsme si každá daly kafe - máma latté a já capuccino. Samozřejmě jsem si k tomu musela dát malý zákusek, abych nabrala před představením trochu sil.


Dala jsem si Míša řez. Teda tvarohu mezi korpusem bylo pomálu, ale naštěstí nebyl vysušenej, že bych musela každé sousto zapíjet. Čokoláda nahoře byla tak akorát sladká, takže jsem spíš byla spokojená než nespokojená.

Kávu zde měli dobrou, neměla jsem jim co vytknout. Takže pokud potřebujete zabít trochu času před představením v divadle, určitě sem zajděte, limča i kafčo se tu dá, zákusky také.

Pěkný zbytek dne,
Amaya

Komentáře

  1. Kaviarnička vyzerá sympaticky a ten koláčik, ani nehovorim. Mnam.
    Ja som taký kaviarničkový typ a mám rada dobru kávičku s koláčikom.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  2. úžasná! :) Kaviareň vyzerá útulne♥

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to moc hezky, jak kavárna, tak i to co nabízejí. Mám ráda takový styl kaváren, vždycky se tam cítím víc doma než někde v super moderní. Škoda, že to mam do Brna docela daleko, ale jinak pěkný tip :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ^^